Instrukcje
Zwrot tokenów Bezpiecznej Poczty
Token Bezpiecznej Poczty to majątek Orange Polska z którego należy się rozliczyć w przypadku:- zakończenia współpracy z Orange Polska (Pracownik etatowy i Współpracownik)
- ponownego wnioskowania o token (np. z powodu uszkodzenia, wygaśnięcia certyfikatów)
- zniszczenia/uszkodzenia urządzenia.
Token należy zwrócić do:
Orange Polska
Cyberbezpieczeństwo/Skrytka 86
Centrum Certyfikacji Signet
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa
lub bezpośrednio w MO
w Strefie Dostaw
Odzysk kluczy do szyfrowania
Jeśli potrzebujesz odzyskać klucze do szyfrowania i móc czytać starą pocztę wyślij wypełniony wniosek na adres BPTP@orange.com
Łączenie przez VPN bez korzystania z tokena
Jeśli potrzebujesz zalogować się przez VPN bez korzystania z tokena skorzystaj z instrukcji opisującej wymagane działania.
Proszę pamiętać, jest to opcja przewidziana dla dostępu tymczasowego.
Instrukcje dostępne są zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej w formacie PDF
- Instrukcja użytkownika systemu wnioskowania i zarządzania certyfikatami usługi Bezpieczna Poczta w systemie ZTU
- Aktywacja tokena Bezpiecznej Poczty / Token activation
- Informacje o tokenie / Token information
- Samodzielne odblokowanie kodu PIN / Self PIN code unlocking
- Odblokowanie kodu PIN z ServiceDesk/ ServiceDesk assisted PIN code unlocking
- Odnowienie certyfikatów / Renewal of certificates
- Uchylenie zawieszenia / Removal of the suspension
- Zawieszenie / Suspension
- Zmiana kodu PIN tokena / Token pin code change
- Zdalny dostęp do sieci korporacyjnej przez VPN bez tokena BPTP
- Sprawdzenie poprawności działania urzędzenia kryptograficznego (Tokena) / Checking the correct operation of the cryptographic device (Token)